Uvjeti poslovanja

Uvjeti poslovanja

Uvjeti poslovanja (općenito)

Internet stranice www.harissa.hr su u vlasništvu tvrtke Spice Store j.d.o.o. (u daljnjem tekstu Harissa). Uvjeti poslovanja vrijede za registrirane korisnike. Registrirani korisnik (u daljnjem tekstu korisnik ili registrirani korisnik) može postati svaka punoljetna osoba koja je potpuno poslovno sposobna i koja prihvaća uvjete poslovanja Harisse. Prilikom prvog upisa potrebno se registrirati i pritom ispuniti sva tražena polja istinitim podacima. Prihvaćanje općih uvjeta poslovanja kupac potvrđuje svojom registracijom. Korisnik je dužan brinuti se o sigurnosti svoje korisničke lozinke i povremeno je mijenjati. Harissa ne odgovara za slučajeve zlouporabe korisničke lozinke, ali će odmah nakon što korisnik javi o vjerojatnoj zlouporabi, odgovarajuće postupiti.

Registrirani korisnik ima sljedeća prava:

Zadržavamo pravo promjene uvjeta korištenja ovih stranica u bilo kojem trenutku.

Promjene stupaju na snagu u trenutku objave. Registrirani korisnik je dužan redovito čitati pravila i uvjete korištenja te se smatra da je pristupanjem stranicama upoznat s aktualnim pravilima i uvjetima korištenja istih, a prilikom potvrde kupnje to i potvrđuje.

 

Kupnja na internet stranicama

Svaki registrirani korisnik može kupovati artikle iz ponude Harisse prikazane na internetskim stranicama. Kupoprodajni ugovor između registriranog korisnika i Harisse postaje pravovaljan nakon primitka naručene pošiljke i vrijedi isključivo za područje HR i SLO.

 

Cijene

Sve navedene cijene sadrže PDV i izražene su u kunama. Ponuda i cijene za specijalne akcije vrijede do isteka roka koji je naveden na samoj internet stranici ili do isteka zaliha.
U cijenu nisu uračunati otpremni troškovi koji će biti posebno navedeni prilikom naručivanja artikala. Otpremni troškovi se mogu uvećati za dodatne troškove koji mogu nastati prilikom dostave, a prema uvjetima dostavne službe koja vrši tu uslugu.

 

Jamstvo i servis

Jamstveni rok naveden je za svaki pojedini artikal. Za artikle za koje nije naveden rok jamstva, vrijede rokovi općih jamstvenih uvjeta prema važećim zakonima Republike Hrvatske. Naši dobavljači osiguravaju servis prema zakonima RH. Kontakt za reklamacije je info@harissa.hr.

 

Plaćanje

Vaše naručene artikle možete platiti na nekoliko načina:

  1. Kreditnom karticom - American Express, Diners, Eurocard/Mastercard ili Visa.
  2. Pouzećem – plaćate dostavnoj službi prilikom preuzimanja robe
  3. Uplatnicom/virmanom – plaćate na navedeni žiro račun Harisse prema izdanom predračunu

Račun će vam biti izdan s datumom izlaska s našeg skladišta i bit će vam poslan na e-mail adresu koju ste dostavili prilikom registracije. Ukoliko želite da vam račun pošaljemo na neku drugu adresu, molimo vas da nas o tome obavijstite prilikom same kupovine u polju „napomene“.
U slučaju plaćanja kreditnim karticama, Harissa naplatu autoriziranog iznosa radi u trenutku isporuke robe te ukoliko postoji bilo kakva sumnja u istinitost podataka ne obvezuje se isporučiti robu. Ovim uvjetima se također definira i slanje naručene robe.

AmericanExpress Master Card Maestro Visa

American Express Master Card VisaWSPay

All payments will be effected in Croatian currency. The charged amount on your credit card account is converted into your local currency according to the exchange rate of credit card associations.

 

Dostava naručenih artikala

Naručeni artikli bit će isporučeni na vašu adresu u najkraćem mogućem roku a najkasnije u roku od 5 radnih dana za dobavljive artikle odnosno one artikle koji dobavljači imaju na zalihama. U redovnim uvjetima roba se dostavlja kupcu radnim danom, unutar 1 do 3 radna od dana narudžbe, na otoke po dostavnom redu dostavljača do maksimalnih 5 radnih dana. Ako procjenimo da će rok dostave biti veći od 5 radnih dana ili da je nemoguće više dostaviti traženi artikal, nakon provjere kod dobavljača bit ćete obaviješteni o tome putem e-mail adrese koju ste naveli prilikom registracije.

U mjestima gdje postoji organizirana dostava, Vaš će paket biti dostavljen izravno u Vaš dom. Tamo gdje dostava paketa nije organizirana, pošta ili tvrtka koja se bavi kurirskom uslugom će Vas obavijestiti o prispijeću pošiljke i Vaš ćete paket moći podići u roku prema rokovima dostavne službe. Harissa ili ovlašteni dostavljač zadržava pravo da se prilikom isporuke robe zatraži identifikacija primatelja putem osobnog dokumenta te ukoliko se ne dobije ista Harissa zadržava pravo da ne isporuči poslanu robu. Primatelj svojim potpisom na dostavnici ili sličnom dokumentu potvrđuje primitak robe.

Troškovi dostave za standardne pakete za područje RH i SLO su:

  • Trošak standardne i dostave pouzećem za RH baziran je na težini do 1 kg, a iznosi 20,21 kn
  • Za narudžbe na području RH iznad 200 kn uključujući PDV, trošak dostave se ne naplaćuje bez obzira na način dostave
  • Trošak standardne dostave za SLO baziran je na težini do 2 kg, a iznosi 95,44 kn
  • Trošak dostave pouzećem za SLO baziran je na težini do 2 kg, a iznosi 141,31 kn
  • Za narudžbe na području SLO iznad 700 kn uključujući PDV, trošak dostave se ne naplaćuje bez obzira na način dostave

Pravo na raskid ugovora

  1. Svaki ugovor sklopljen sredstvom daljinske komunikacije potrošač može, ne navodeći za to razlog, raskinuti u roku od sedam dana.
  2. U slučaju sklapanja ugovora o prodaji proizvoda, rok iz stavka 1. ovoga članka počinje teći od dana kada je potrošač primio proizvod.

Oblik raskida ugovora

  1. Ugovor se raskida pisanom obaviješću o raskidu poslanom trgovcu.
  2. Ugovor je raskinut u trenutku kada je trgovac primio obavijest o raskidu.
  3. Smatra se da je ugovor raskinut na vrijeme, ako je obavijest o raskidu upućena unutar predviđenog roka navedenom prije.

Posljedice raskida ugovora

  1. U slučaju raskida ugovora, potrošač je dužan o svom trošku vratiti proizvod trgovcu.
  2. Potrošač ne odgovara za štetu koju je trgovac pretrpio zbog raskida ugovora.
  3. Trgovac je dužan, u roku od 30 dana od dana primitka pisane obavijesti o raskidu, vratiti potrošaču cjelokupan iznos koji je potrošač do trenutka raskida platio na temelju ugovora.

Isključenje prava na raskid ugovora

Osim ako stranke nisu drukčije ugovorile, potrošač nema pravo na raskid na temelju prethodnih članaka ako je riječ o ugovoru:

  • o prodaji proizvoda čija je cijena ovisna o fluktuacijama na financijskom tržištu,
  • o prodaji proizvoda izrađenog na temelju potrošačeve specifikacije, proizvoda izrađenog isključivo za potrošača ili proizvoda koji zbog svoje naravi ne može biti vraćen ili je podložan brzom propadanju

Pitanja

Vaše pitanja, prijedloge, pohvale možete slati i na e-mail: info@harissa.hr

 

Dodatne napomene

Harissa zadržava pravo trenutno s popisa korisnika brisati one korisnike koji bi kršili ova pravila i uvjete ili na neki drugi način usporavali ili ometali rad stranica te poduzeti odgovarajuće mjere protiv takvih korisnika. Harissa ne odgovara za bilo kakvu štetu koja bi mogla nastati radi prekida dostupnosti, neobjavljivanja, odnosno brisanja oglasa ili grešaka u djelovanju web stranica.

Uvjeti i odnosi između korisnika i Harisse podliježu zakonima Republike Hrvatske. U slučaju spora, stranke će pokušati spor riješiti mirnim putem, a ukoliko to nije moguće, nadležan je sud u Zagrebu.

 

Spice Store j.d.o.o.
Osekovska 14, 10000 Zagreb
OIB: 61648194029
MB: 4837932
T: +385 (0)1 7794 836
E: info@harissa.hr
W: www.harissa.hr
IBAN: RAIFFEISEN BANKA - HR72 2484 0081 1350 73847